اخبار و مطالب جدید و جالب

 nod32 update آپدیت های نود 32 در 8 اردیبهشت 91

جدیدترین یوزر و پسورد روزانه نود ۳۲ جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱

 

Username : EAV-63926099
Password : n4k47ap8dd

 

Username : EAV-63926097
Password : fem6cedhcj

Username : EAV-63926096
Password : ۵۸d2dmebm5



ادامه مطلب ...


Sticky Password مدیریت و ذخیره سازی رمزهای عبور با Sticky Password Pro 6.0.1.282  Sticky Password Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملا ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند



ادامه مطلب ...


 Photo to Cartoon تبدیل عکس به کارتون توسط Photo to Cartoon 6.0.0.0  Photo to Cartoon همانطور که از نام آن پیداست نرم افزار کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل عکس به کارتون و تصاویر انیمیشنی می باشد ، این نرم افزار کار را بسیار ساده کرده است 



ادامه مطلب ...


70 Lions Tigers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی با عنوان Lions & Tigers  مجموعه ۷۰ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰ * ۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


 Pyramid Rising بازي مديريتي و كم حجم The Timebuilders: Pyramid Rising (قابل حمل) The Timebuilders: Pyramid Rising یک بازی سرگرم کننده و کم حجم در ژانر مدیریت زمان می باشد . در این بازی شما توسط معمار سلطنتی Senmut به عنوان مسئول بازسازی روستاهای مصر انتخاب شده اید تا به مردم امید بدهید  



ادامه مطلب ...


windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version  تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است.



ادامه مطلب ...


Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11  Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است



ادامه مطلب ...


  NOD32 Smart Security Offline Update 6878 (2012-02-12) for v3.x v4.x v5.x  

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 و 5 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 23 بهمن 90



ادامه مطلب ...


 Storm in a Teacup 2012 PC Game - دانلود بازی کامپیوتر طوفان در فنجان چای بازی زیبای طوفان در فنجان چای Storm in a Teacup با ژانر Arcade که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است داستانی از جن و پری های شگفت انگیز است که در ماجرایی گرفتار شده اند. این بازی زیبا را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا موجوداتی همچون جن و پری در آن وجود دارند. این بازی کامپیوتر داستانی شگفت انگیز از جن



ادامه مطلب ...


  Angry Birds 2.0.2.1 / Rio 1.4.2 / Seasons 2.2.0  بازی بسیار جذاب و شناخته شده ی پرندگان عصبانی که به صورت حمله یک سری پرنده از گونه های مختلف با قابلیت های منحصر به فرد به یک سری حیوان سبز رنگ برای پس گرفتن تخم های دزدیده شده از آن پرندگان.  



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.155 - نرم افزار یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت  کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.



ادامه مطلب ...


  دانلود Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3 Update to RC1 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی با قابلیت ارتقا به نسخه پیش از انتشار  مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.



ادامه مطلب ...


دانلود Avira Free Antivirus v12.0.0.872 - آنتی ویروس رایگان آویرا با قدرت حفاظتی بالا

امنیت سیستم ها و جلو گیری از ورود مخرب ترین برنامه ها، یعنی ویروس های رایانه ای از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد چرا که امروزه شرکت ها و حتی کاربران خانگی با خریداری و صرف هزینه های زیاد سیستم های خود را مجهز به آنتی ویروس ها و دیوار های آتش می کنند. در این میان آنتی ویروس های رایگان نیز برای چنین منظور هایی طراحی شده است که کمک شایانی به سیستم های خانگی و جلوگیری از هزینه های هنگفت می کند.



ادامه مطلب ...


  دانلود Mozilla Firefox v10.0 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس  با مرورگر فایرفاکس آشنایی دارید. سایت سافت گذر این مرورگر پیشرفته را به شما توصیه می کند و در تلاش است که همیشه آخرین نسخه آن را جهت دانلود برای مخاطبان خود فراهم کند. بیشتر اوقات Update این نسخه به نسخه جدید مناسب نیست و به دلیل پایین تر بودن حجم خود برنامه از حجم فایل Update بهتر است نسخه جدید آن را دانلود کنید تا بعد از نصب مجدد ویندوز و برای نصب روی ویندوزی دیگر از آن استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود Google Chrome v17.0.963.46 Stable - مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.



ادامه مطلب ...


  MOBILedit! Standard 6.0.2.1506  با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و بدون نیاز به نصب درایور آن را کنترل کرده و اطلاعات آن را ببینید. این برنامه از انواع اتصال موبایل به کامپیوتر پشتیبانی می کند. این برنامه تقریبا مورد مشابهی در بین نرم افزارهای دیگر ندارد و یک برنامه منحصر بفرد به شمار می آید. 



ادامه مطلب ...


  Samsung Kies 2.1.1.11124.17.6  با استفاده از این برنامه می توانید اکثر گوشی های سامسونگ را مدیریت کنید. می توانید لیست دفترچه تلفن را ویرایش کنید. می توانید از فایلها و تنظیمات نسخه پشتیبان تهیه کنید و ....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 20:16 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 

  اين بازي مخصوص سيستم عامل اندرويد ميباشد اما اين فايل به صورت فلش و براي كامپيوتر ساخته شده است



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

دانلود بهترین برنامه برای بهینه کردن ویندوز

برنامه های زیادی برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اند. اما در بین این برنامه‌ها برنامه ای که نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است این برنامه بوده است.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM)

می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.

این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:

 



ادامه مطلب ...


   افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند. نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 NOD32 Smart Security Offline Update 6866 (2012-02-07) for v3.x v4.x v5.x 

 

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 و 5 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 18 بهمن 90



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : امیر نصرالهی
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 1:24 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 آلبوم جدید کامران مولائیImage Detail

زیر خط مرگ



ادامه مطلب ...


 takmob

معمولا بعد از مدتی از نصب ویندوز جدید سرعت و کیفیت آن کاهش می یابد و شما مجبور به عوض کردن آن می شوید. در این پست سایت تک موبایل با یک نرم افزار کاربردی که می تواند از عوض شدن ویندوز شما جلوگیری کند، در خدمت بازدید کنندگان گرامی هستیم. System Speed Boster نام نرم افزار می باشد که برای بهینه سازی ویندوز به شما کمک می کند. این برنامه قادر است تا با بهینه کردن ویندوز و تنظیمات ریجستری، سرعت ویندوز شما و همچنین سرعت اجرای بازی ها و برنامه ها را به خوبی افزایش دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و همچنین دارای حجم بسیاری کمی نیز می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این برنامه کاربردی را دانلود کنید.

 

                   



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 takmob

وکتور ها به دسته ای از فایل ها اطلاق می گردد که دارای سایز بی نهایت می باشند. یعنی می توان گفت هرچه سایز آن ها را افزایش دهید، هیچ کاهشی در کیفیت آن ها به وجود نخواهد آمد. وکتور ها را می توانید در برنامه های ویرایشی مانند PhtoShop یا Adobe Ullstrator باز کرده و از آن ها در طراحی های خود استفاده کنید. در این پست سایت تک موبایل چند وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام Stylized Flowers Vector آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن ها را دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...


 takmob

اینترنت برخی از کاربران دارای پهنای باند بوده و کاربران مجبور هستند در ماه مقدار مشخص پهنای باند مصرف کنند. این دسته از کاربران باید مدیریت کاملی بر روی این پهنای باند خود داشته باشند تا بتوانند به طور صحیح آن را مصرف کنند. BW Meter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت پهنای باند اینترنت می باشد. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزار ها، می تواند آماری کاملا صحیح و درست در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار همچنین کنترل کاملی بر روی فایل های دریافت شده و ارسال شده دارد و به شما نشان می دهد از کدام سایت آن ها گرفته اید و یا به کجا می رسید. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار کاربردی را دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


 takmob

Iceni Technologhy Infix Pro PDF Editor نام نرم افزاری در زمینه ویرایش فایل های پی دی اف می باشد. این برنامه می تواند کنترل کاملی بر روی فایل های PDF برایتان فراهم کند. شما می توانید با کمک این نرم افزار رنگ، سایز و نوع فونت فایل های PDF را به سادگی تغییر دهید. همچنین شما قادر خواهید بود تا عکس های داخل فایل های پی دی اف را تغییر سایز، عوض و یا حتی پاک کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 فایرفاکس 10چند ماهی است که شرکت موزیلا بروزرسانی های سریعتری را برای مرورگر فایرفاکس و برنامه مدیریت پست الکترونیکی تاندربرد در نظر گرفته است. حال پس از یک ماه از انتشار نسخه پیشین فایرفاکس، نسخه 10 این مرورگر با رفع برخی از ایرادات و افزودن خصوصیات جدید عرضه شده است.

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه 200 شیپ زیبا و تزئینی را با فرمت CSH این بار برای شما عزیزان آماده کرده ایم. طراحان عزیز می توانند از این اشکال در نرم افزار فوتوشاپ بهره مند شوند.

رمز:www.takmob.net 

نمایش عکس ها



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب